Monday, December 17, 2012

Sleek And Shine Anti-Humidity Smoothing Milk



Hey everyone! Today I have a review of a Garnier Fructis Style hair product. It is from their resent product line the Sleek & Shine Anti-Humidity Smoothing Milk. This product claims: 24 hour frizz resistance, instant smoothing and strong hold. I was skeptical because my hair is super frizzy but now I use this product everyday! It makes a very noticeable difference compared to the days when I don’t use it. When I put this in my damp hair the night before, in the morning my hair is manageable and not frizzy! I recommend this product to anyone with frizzy hair, and can’t wait to try more products from the Sleek & Shine line. Costs: ~$4-3






!Hola todos! Hoy les tengo una crítica de un producto de Garnier Fructis Style. Es de su línea más reciente de productos, Sleek & Shine Anti-Humidity Smoothing Milk. Este producto dice que dará: Resistencia de rizos por 24 horas, instantáneamente lisa pelo rizado y tiene fuerte resistencia. Al principio no creí que funcionara por el estado de mi pelo pero ¡ahora uso este producto todos los días! Este producto hace una diferencia muy notable comparado a los días que no lo uso. Cuando lo pongo en mi pelo húmedo la noche antes, en la mañana mi pelo esta manejable y ¡sin rizos! Yo recomiendo este producto a todos especialmente si tienen pelo rizoso. Ya quiero tratar más productos de esta línea. Costo: ~ $4-3

Do you guys know any good Garnier Fructis products you would recommend? ¿Ustedes conozen algunos productos buenos de Garnier Fructis que recomendarian?

Thanks for reading and commenting! ¡Gracias por leer y comentar!

xxPerla