Thursday, December 26, 2013

LWD: Little White Dress

New year’s day is on it’s way! I’m really excited because my aunt was born New Year’s day so it is extra special. Because of this I have made *sigh* another outfit board. I’m just loving Polyvore lately and here is the outfit I would love to wear on New year’s day:


¡El nuevo año ya mero empieza! Estoy muy entusiasmada porque tambien es el cumpleaños de mi tia; esto hace el dia mas especial. Por esta razón he creado otro traje en Polyvore, es uno de mis sitios mas favoritos y aquí les tengo el traje que quisiera ponerme para celebrar el nuevo año:


LWD: LITTLE WHITE DRESS (& silver)

LWD: Little White Dress




For the new year I feel I want something more flashy than a little black dress, hence, the little white dress. All these dresses I have chosen are ones that I feel will stand out on a day where many go over the top with glitter, confetti, crazy glasses and hats!


Para el nuevo año quiero ponerme algo más llamativo que un vestido negro y por eso decide en un vestido blanco. Todos estos vestidos los he escogido porque siento que ayudarán a destacarse en un dia donde todo es excesivo ¡con brillo, confeti, lentes locos y gorros!




Do you have your New Year’s outfit prepared? What will you be doing for New years?
¿Ya tienes un traje preparado para celebrar el nuevo año? ¿Que vas hacer para el nuevo año?


Thank you for reading, and commenting! ¡Gracias por leer y comentar!


xoxo Perla  g+1


Let’s follow each other? Let me know! I always follow back :D
¿Nos seguimos? ¡Deja me saber! Siempre sigo para tras :D


~Find Me~



YouTube: