Monday, May 12, 2014

My Room Decor! / Las decoraciónes de mi cuarto!


Hello! Rooms are one of the most personal of spaces. It’s like decorating a locker in high school except ten times better. Yet for some reason… I wasn’t very into decorating my room until three years ago and even then I wasn’t sure where to start! I’m a newbie at this… But here is what I have so far! I hope you enjoy these pics and get some inspiration! :D



¡Hola! Cuartos son uno de los espacios más personales. Es como decorar un locker en el colegio pero diez veces mejor. Pero por alguna razón… Nunca estaba tan interesada en decorar mi cuarto hasta como tres anos atras y aun cuando queria no tenia idea de donde empezar! Soy muy nueva a esto… Pero aqui les trigo lo que tengo desde ahora! Ojalá les gusten mis fotos y les de inspiración! :D


My vanity

My desk / Mi escritorio


Colors / Colores:
-Yellow, White & Black / Amarillo, Blanco y Negro
-And a few pops of color… (my butterfly lights and map) / Y mezcle otros colores tambien (como los que estan en mis luces de mariposas y mis mapas)

Patterns:
-Demasque (bedding Ross, wall stickers Target)




Storage:
-Boxes and ottomans / Cajas y otomanos (Ross)



Theme:
-I wanted my room to feel warm, lol, my favorite months are summer & spring so that was the feeling I wanted.  / Quería que mi cuarto se sintiera como el verano, jajaja, porque mis meses favoritos son los de la primavera y el verano.
-I have a lot of black because I also wanted it to look a bit classic. / Tambien tengo mucho negro porque quería que mi cuarto se viera classico.
-I wanted my books and maps to take center stage because I’m a big reader and would love to travel someday.  / Quería que mis libros y mapas se destacaran, porque leo mucho y un dia quisiera viajar.

Lights / Luces:
-Butterfly / Mariposas (Ross)
-Hearts / Corazones (Target)



A few of my favorite things… / Algunas de mis cosas favoritas...
lights, heart maps, books, full length mirror, piggy banks
luces, mapas en forma de corazones, libros, mi espejo, alcancia







Did you like my room? What is your room like? Te gusto mi cuarto? Como es tu cuarto?

Thank you for reading & commenting! Gracias por leer y comentar!

xoxoPerla

~Let’s be friends and follow each other? Let me know! ¿Hay que ser amigas y seguirnos? Dejame saber!~

YouTube