Saturday, September 15, 2012

Jordana Glitters Nail Polish


 

19 My Superstar

I love glitter polishes so when I saw this one at Kmart I had to have it! Just looking at it makes me happy, like it’s someone’s birthday party or just a special moment. It has great staying power and smells like a regular nail polish and it’s so pretty! Cost: $1.99

Me encanta esmaltes de uñas que tienen brillo y cuanto mire este en Kmart lo tuve que comprar. Solo mirándolo me hace muy feliz, como si fuera el cumpleaños de alguien o un día especial. No se ha hecho chip y ya lo he tenido por 4 días. ¡Es tan bonito! Costo: $1.99
 

 

What is your favorite type of nail polish? Thank you for reading, please leave a comment below, I respond to all of them. If you follow me please leave your blog address below so I can follow you back.

¿Cuáles son tus favoritos esmaltes de uñas? Gracias por leer, por favor deja un comentario y yo te escribiré patras. Si me sigues por favor deja el sitio de tu blog para poder seguirte patras.

XX Perla